فورد 1930 با قلب آلمانی V12

زمانی که برای اولین بار فورد A1930 ساخته شد لقب یک میله آهنی داغ کلاسیک را گرفت ، چون در ساخت آن تکنیک و زیبایی بکار نرفته است ، و توانایی حرکت در جاده ها و سفر های زیاد را ندارد .

 

راجر استگال یک افسر بازنشسته ارتش آمریکا که در آلمان ساکن است با فورد 1930 بطور مرتب در سرتاسر اروپای غربی و مرکزی در حال سفر بو د . او برای اینکه در مسابقات رالی شرکت کند از آلمان حرکت کرد در ونیز ایتالیا به کار خود پایان داد. آرزوی راجر شرکت در رالی ونیز بود یادداشتی در کنار یک درپوش داخل کاپوت ماشین خود نوشته :
“امیدوارم این گهواره 15 آگوست 2009 کار کند.”

فورد راجر نه تنها یک میله آهنی نیست بلکه یک تورنمنت بزرگ محسوب می شود و نماینده GT محسوب می شود . قابل اعتماد، سریع و راحتی داخل خودرو از ویژگی های بارز آن محسوب می شود .
اما چه عواملی باعث شده این ماشین تا این اندازه متفاوت عمل کند ؟
شاسی این فورد 15 اینچ بیشتر از مدل اصلی 30 A 19 است. اما موتور آن به علت تغییرات زیاد یک ناهنجار واقعی محسوب می شود :
یک BMW V12 از یک مدل i 750 1992 همراه یک موتورمعکوس شده .
M70 V12 با حجم 5.0 لیتری است ، در تکمیل تبدیل یک پارچه سازی با سیستم عامل ، تغیرات اساسی در آن بوجود آورده است. احتراق الکترونیکی موتور را برداشته به جای آن، توزیع کنندگان Chevy HEI خرد شده و به طور مستقیم به سر سیلندر متصل شدند. از نظر راجر سخت ترین کار تنظیم زمان برای هر سیلندر و سپس همگام سازی آنها بود.برای خاتمه دادن به دور موتور ، وی فیلتر روغن اصل1930 A را خارج کرده آن را تراشیده و دوباره نصب کرده .

اگزوز با هدرزهای سنتی به دریچه اصلی و برقی QTP وصل است . تا صدای آزار دهنده همسایگان را اذیت نکن و اگزوز بی صدا کار کند . هنگامی که دریچه ها بسته هستند ، گازهای خروجی اگزوز از طریق 3 صدا خفه کن خارج می شود .
در اینجاست که گیربکس اتوماتیک 4 سرعته E32 BMW در آن قرار دارد. راجر یک کنترل کننده Compushift به آن اضافه کرده است و این امکان را به شما می دهد که وقتی فرصت به دست می آید ، به صورت دستی تغییر دهید .

فورد 1930 با قلب آلمانی V12
فورد 1930 با قلب آلمانی V12

شکل بدنه کشیده شده فورد با یک جفت چراغ های سطلی مدل 34 فورد زیبایی خود را دوچندان کرده است .
فضای داخلی بسیار زیبایی دارد ، و همچنین به طرز شگفت انگیزی مدرن و راحت است . در پشت صندلی یک مخزن سوخت 27 گالنی را مخفی کرده است ، و یک فضای خالی برای چمدان و اسباب اضافی بوجود آورده است .
داشبورد فورد بازسازی شده و به جای آن داشبورد ماشین بیوک سال 1948 برروی آن نصب شده است .
در داخل آن بلندگوهای صوتی در درها و سقف ، تهویه مطبوع و فرمان 11 اینچی Summit Racing وجود دارد .
راجر در حال حاضر مشغول کار روی یک پورشه 914 می باشد .

فورد 1930 با قلب آلمانی V12