تویوتا هایوکس با قلب تپنده بنز AMG

یکی از دیوانه وارترین اتومبیل هایی است که من تا به حال دیده ایم ، بنابراین ممکن است تعجب کنید که این تیونر چرا این کار را کرده است

وقتی برای اولین بار به تویوتا هایلوکس نگاه کردم ، واقعاً توجه زیادی به آن نکردم. تنها زمانی که علامت ” AMG HLUX ” و سپس نشان 6.3 G AMG را روی درب صندوق عقب دیدم علاقه مند شدم.

کوئنتین یک متخصص خودرو و صاحب یک مغازه قطعات لوازم یدکی تویوتا در پرتوریا، آفریقای جنوبی است ، بنابراین خودروهای تویوتا در شرایط مختلف همیشه از زیر دست او عبور می کنند.

کوئنتین فکر می کرد چه کاری میتواند برای هایلوکس انجام دهد ، وی یک خودرو مرسدس بنز S63 AMG خریداری کرد ، که موتور آن هنوز هم در وضعیت عالی بود.

هنگامی که متوجه شد موتور M156 ، 6.2 لیتری هشت سیلندر بنز   S63’s ، 518 اسب بخار از کارخانه تولید می کند ، یک طرح دیوانه وار به سر کوئنتین زد. با کمال تعجب ، او درنگ نکرد و آن را از دل سدان بنز بیرون کشید.

تویوتا هایوکس با قلب تپنده بنز AMG تویوتا هایوکس با قلب تپنده بنز AMG تویوتا هایوکس با قلب تپنده بنز AMG

درواقع تعویض موتور AMG  به داخل هایلوکس از نظر ساختاری موتور ها بسیار آسان بود. سخت ترین قسمت، سخت ترین قسمت ساخت و نصب هدرز موتور بود که برای ساخت آن از اتصالات لغزشی استفاده کرد.

کوئنتین برای اطمینان از عملکرد موتور بنز در وانت هایلوکس خود از ای سی یو M150  MoTec  استفاده کرد که در نتیجه 550 اسب بخار ، و 750 نیوتن متر توان را فقط در 1.500 دور در دقیقه به دست آورد. اگر چه ای سی یو برای موتور تنظیم شده بود اما قادر به برنامه ریزی و کنترل گیربکس S63  نبود، برای راحتی از یک گیربکس 6 سرعته GD6 استفاده کرد. این ماشین برای رانندگی وحشتناک شد.

تویوتا هایوکس با قلب تپنده بنز AMG تویوتا هایوکس با قلب تپنده بنز AMG

برای خنک نگه داشتن موتور ، جونیور همکار کوئنتین از یک رادیاتور بزرگ تولید کرد که دارای یک فن تویوتا پرادو است.

هایلوکس بر روی رینگ های  20 اینچی A-Line قرار دارد و لاستیک های 275 / 40R20 بر روی رینگ پیچیده شده اند و از برای تقویت ترمزها از سیستم ترمز گلف فولکس‌واگن VW Golf 6R استفاده کرد.

تویوتا هایوکس با قلب تپنده بنز AMG

این یک خوردرو سفارشی سازی توسط یک تیونر می باشد که ، با قدرت بالایی که تولید میکند نیاز های شخصی خود را برطرف کرده است.تویوتا هایوکس با قلب تپنده بنز AMG

تویوتا هایوکس با قلب تپنده بنز AMG

تویوتا هایوکس با قلب تپنده بنز AMG / پایان مقاله