بهترین مدرسه‌ های رانندگی حرفه ای

امروزه برای آموزش رانندگی حرفه‌ای مدارس گوناگونی تاسیس شده‌اند که در اینجا به معرفی تعدادی از بهترین مدرسه‌ های رانندگی حرفه ای می‌پردازیم. حتی اگر شما از نظر رانندگی خودتان را در رتبه‌ی پس از لوییس همیلتون(راننده‌ی فرمول ۱ تیم مرسدس‌بنز) قرار دهید باز هم برای اینکه بتوانید راننده‌ی خوبی باشید باید از رانندگان با تجربه‌تر در این زمینه کسب مهارت کنید. در این مرحله مدارس رانندگی ایفای نقش می‌کنند و شما می‌توانید نحوه‌ی استفاده‌ی صحیح از خودرو اعم از شیوه‌ی صحیح پیچیدن سر پیچ‌ها، زمان و میزان صحیح ترمزگیری، چگونگی استفاده از پدال گاز جهت شتابگیری بهتر و آمادگی ذهنی در رانندگی حرفه‌ای را بیاموزید.

تدریس در مدارس آموزشی مسابقات، در سطح بالاتری از مدارس رانندگی معمولی قرار دارد؛ ولی برای برای وارد شدن به این مدارس ابتدا باید پیش‌نیاز آن یعنی گذراندن دوره‌ی رانندگی حرفه‌ای را پشت سر بگذارید. در مدارس رانندگی تمرکز برروی ایجاد ارتباطی دوستانه بین شما و خودرو است تا تمرکز خوبی بر روی خودروی خود داشته باشید. ولی در مدارس آمادگی برای مسابقات، تمرکز بر روی تک‌تک اجزای خودرو ازجمله چرخ‌ها است که در طول زمان مسابقه علاوه بر تسلط بر روی خودرو بتوانید زمان خوبی را به ثبت برسانید.

اگر خودروی قدرتمندی داشته یا علاقه‌ی زیادی به کسب مهارت‌های بیشتر در رانندگی دارید، می‌توانید به این مدارس مراجعه کرده و تجربیات رانندگی حرفه‌ای خود را از آنجا شروع کنید.

مدرسه‌ی رانندگی AMG

مدرسه‌ی رانندگی AMG
هزینه‌ی دوره: ۱۸۹۵ دلار

وضعیت خودرو: خودروهای مختلفی از محصولات AMG مرسدس بنز توسط مدرسه در اختیارتان قرار می‌گیرد

وب‌سایت: www.amgacademy.com

موارد آموزش: پنج عملکرد سریع در رانندگی و در کمین بودن برای مقابله با خطرهای احتمالی، کسب مهارت از اساتید رانندگی، نحوه‌ی استفاده از قدرت‌ افسانه‌ای و عظیم خودروهای AMG که به معنای واقعی کلمه رانندگی را به سرعت خواهید آموخت.

تجربه‌ی رانندگی با استون مارتین

تجربه‌ی رانندگی با استون مارتین

هزینه‌ی دوره: ۲۱۲۸ دلار

وضعیت خودرو: تهیه‌ی خودرو بر عهده‌ی مدرسه است

وب‌سایت: www.astonmartin.com/events/driving-courses

موارد آموزش: رانندگی در تمام طول روز و در مسیر‌های مختلف از جمله تپه‌ها و نحوه‌ی کنترل خودرو در سرعت‌های بالا

تجربه‌ی رانندگی با آئودی

تجربه‌ی رانندگی با آئودی

هزینه‌ی دوره: ۱۹۹۵ دلار

وضعیت خودرو: لزومی به استفاده از خودروی خود ندارید و آئودی محصولات مورد نظر را در اختیار شرکت‌کنندگان قرار می‌دهد

وب‌سایت: simracewaydrivingschool.com

موارد آموزش: هدف تجربه‌ی رانندگی با خودروهای سری R ,S و RS این خودروساز در یکی از چالش برانگیزترین پیست‌های آمریکا(Sonoma Raceway) و مناطق اطراف آن است. مدرسه‌ های رانندگی

مدرسه‌ی رانندگی حرفه‌ای BMW

مدرسه‌ی رانندگی حرفه‌ای BMW
مدرسه‌ی رانندگی حرفه‌ای BMW

هزینه‌ی دوره: مدرسه‌ی رانندگی ۷۷۵ تا ۱۵۵۰ دلار، مدرسه‌ی رانندگی برای نوجوانان ۷۷۵ تا ۱۲۹۵ دلار و مدرسه‌ی خودروهای سری M دارای ۱۵۵۰ تا ۳۹۵۰ دلار است.

وضعیت خودرو: تهیه‌ی خودرو برعهده‌ی مدرسه است.

وب‌سایت: www.bmwusa.com/pds

موارد آموزش: در مدرسه‌ی رانندگی پایه، نحوه‌ی رانندگی در شرایط آب و هوایی مرطوب و بارانی و نحوه‌ی کنترل خودرو جهت جلوگیری از بروز حادثه را می‌آموزند. در دوره‌ی نوجوانان چگونگی اعمال فشار به خودرو جهت انجام برخی مانورها و نحوه‌ی جلوگیری از بروز حادثه را آموزش می‌دهند. در نهایت در دوره‌ی آخر که دوره‌ی M نامیده می‌شود، نحوه‌ی رانندگی با سرعت‌های بالا و نحوه‌ی رانندگی در مسابقات را به شما آموزش می‌دهند.

بهترین مدرسه‌ های رانندگی حرفه ای / مدرسه‌ های رانندگی/

منبع : زومیت